office@ultravision.ro +4021 3132636

Cum realizezi o CAMPANIE PUBLICITARA OUTDOOR in 3 pasi

Chiar daca nu avem o experienta vasta in domeniul publicitatii outdoor, putem dezvolta o astfel de campanie, in 3 pasi simpli:

Planificare, Cumparare, Implementare.

Planificarea campaniei se face dupa ce s-au stabilit obiectivele si bugetul campaniei, de preferinta cu 6 luni inainte de startul efectiv al promovarii. In stadiul de planificare, se aleg formatele publicitare outdoor care se potrivesc cel mai bine mesajului publicitar si graficii asociate si care pot oferi cea mai mare vizibilitate; se aleg orasele, regiunile sau drumurile vizate; se stabileste perioada campaniei, cu data de start si data de finish.

Cumpararea suporturilor outdoor se face dupa ce s-a incheiat planificarea si s-au stabilit formatele publicitare necesare si dimensiunile acestora, orasele/regiunile dorite si perioada campaniei. In acest stadiu, pe baza unui brief personalizat, se fac cererile catre furnizori, dupa care se analizeaza disponibilele de panouri primite si se selecteaza panourile de interes, pentru a fi contractate. Stadiul de cumparare al suporturilor publicitare este recomandat sa inceapa cu minim 4-5 luni inainte de inceperea campaniei, astfel incat sa putem gasi cat mai multe panouri disponibile pentru campania pe care urmeaza sa o desfasuram.

Implementarea campaniei se face cu cel putin 2 saptamani inainte de inceperea promovarii si consta in trimiterea posterelor publicitare catre companiile de la care am achizitionat panourile, precum si programarea decorarii panourilor cu posterele publicitare ce contin mesajul campaniei. Ulterior datei de start a campaniei publicitare, trebuie sa primim fotografiile martor care sa dovedeasca afisarea posterelor publicitare pe panourile intrate in campanie si sa realizam un raport de decorare prin centralizarea tuturor datelor venite de la furnizorii de panouri.